Je na čase odzbrojit výrobce umělé výživy
Světová zdravotnická organizace vydala Mezinárodní kodex marketingu náhrad mateřského mléka v roce 1981, ale v USA nebyl nikdy realizován, aby zakázal uvádění umělých náhrad mateřského mléka spotřebitelům.
Dr. Stuebe docentka na University of North Carolina School of Medicine v Chapel Hill a předsedkyně výboru ABM vyčísluje náklady na umělou výživu. Blog přináší připomínky a živou diskusi.
V letech 2005-2006 v projektu CDC Infant Feeding Practices Survey II- sledování praxe výživy – 57,4% účastníků uvedlo, že obdrželo volné vzorky formule v e-mailu. Výrobci umělé výživy 10-15% svých čistých tržeb používají na reklamu a propagaci výrobků. Výrobci formule utratí 480 milionů $ (10% z tržeb) každý rok na marketing kojenecké výživy ve Spojených státech. To je více než šestinásobek 68 milionů $ celkových amerických federálních státních výdajů na podporu kojení prostřednictvím WIC Peer Counselor programu (60 milionů dolarů) a CDC iniciativy (8 milionů $).
Jak ve Spojených státech tak na celém světě, nejvíce rostoucí trh je pro „pokračovací“ mléka, přezdívaná „Hello Kitty balené potraviny “ pro jejich úspěch na asijských trzích. Podle Evropského úřadu pro bezpečnost potravin, tyto produkty nenabízejí žádnou přidanou hodnotu k vyvážené stravě, a mnoho z nich jsou slazené cukrem nebo kukuřičným sirupem, což může přispět k celosvětové epidemii obezity.
Agresivní marketing náhrad MM sklízí zisky pro výrobce na úkor rodin. Například, korporace mají dlouhou kooptovanou důvěryhodnost nemocnic a zdravotníků.
Nikdy nepodceňujte význam sester, mohou být silnými spojenci. V mnoha amerických nemocnicích, zdravotní sestry dávají rodinám dárkové tašky s počáteční formulí, což naznačuje, že tato formule je doporučena porodnicí.
Stoupající počty kojených dětí přináší firmám finanční ztráty. Je čas pro korporace uznat, že propagace umělé výživy, stejně jako propagace cukrem slazených nápojů s vysokým obsahem fruktozo-kukuřičný sirupem, je nepřijatelné. Rodiny si zaslouží nekomerční, nezaujaté informace, které umožní každé matce, aby učinila informované rozhodnutí o tom, jak krmit své dítě.
Kojení je pod útokem, ve Spojených státech a po celém světě tím, průmyslu mléčné výživy, který bojuje multi-milión dolary o první jídlo každého dítěte. Jedná se o celosvětový boj, vedený průmyslem a maloobchodní hodnota by měla překročit amerických 70.6 bilionů $ v roce 2019.
Propagace a marketing změnily kojeneckou mléčnou výživu za specializovanou potravinu, které je velmi důležitá pro ty děti, které nemohou být kojeny, místo za běžnou potraviny pro každého kojence..
https://bfmed.wordpress.com/2016/05/20/its-time-to-disarm-the-formula-industry