Aerobní cvičení kojící ženy

Otázky a odpovědiKategorie dotazu: OstatniAerobní cvičení kojící ženy
Anonymní zeptal se před 4 roky

Dobrý den, mám 3M dcerku, která dobře prospívá (6,3 kg), narozena na termín (porodní váha 3,4 kg), žádné problémy nemáme, plně kojena po 2 – 3 hodinách, v noci vydrží 5 hodin. Před otěhotněním jsem byla zvyklá na pravidelný pohyb a cvičení (minimálně 5x týdně kombinace běhu, jumping, heat, kolečkové brusle). Po skončení šestinedělí jsem začala běhat a cvičit heat (rychlá chůze na páse), to vše bez problémů. Dcerku  před cvičením nakojím a následně opět kojím cca 45 – 60 min. po skončení aktivity. Nepozoruji, že bych měla nedostatek mléka či dceři nechutnalo. Ráda bych zapojila také jumping (cvičení na trampolíně), prosím můžete mi poradit, zda tento druh cvičení mohu dělat? Popřípadě mám zkusit jednu lekci a pokud bude vše v pořádku, pak myslíte, že bych mohla cvičit jumping alespoň jedenkrát týdně? Co se týká fixace prsou, pak nosím velmi pevnou a kvalitní sportovní podprsenku, která zabraňuje pohybům prsou při cvičení. Velmi děkuji za Vaši odpověď. Zdravím, Simona