Bolest v prsou po ukončení kojení

Otázky a odpovědiKategorie dotazu: Ukončování kojeníBolest v prsou po ukončení kojení
TK zeptal se před 3 roky

Dobrý den, kvůli nutnosti brát léky neslučitelné s kojením jsem byla bohužel nucena kojení ukončit již po dvou týdnech od narození syna. Od lékaře jsem dostala Dostinex (2 tablety po 0,5 ráno a večer), nosím pevnou podprsenku, prsa jsem chladila a pila šalvěj. Dnes je to cca měsíc po dobrání Dostinexu, prsa jsou měkká, netlačí, nic z nich neteče, ale stále mě v nich píchá a brní, chtěla jsem se proto zeptat, zda je to normální a mohu očekávat, že to samo vymizí. Od lékaře jsem po tomto dotazu dostala ještě Parlodel, ale jelikož mi už po Dostinexu nebylo dobře, doufám, že se druhému léku vyhnu a tyto obtíže časem zmizí. Co pro to mohu udělat? Velmi děkuji za odpověď.

1 Odpovědi
Laktační liga Personál odpověděl před 3 roky

Přípravek Dostinex působí na CNS a ovlivňuje tvorbu prolaktinu,který je odpovědný za tvorbu mléka.Jedním z možných vedlejších příznaků užívání Dostinexu je i mravenčení,brnění…..Vše může samozřejmě ještě souviset s hormonálními změnami ve vašem organismu při náhlé zástavě laktace.Pokud by projevy co popisujete neodezněly,postupujte dle rad vašeho ošetřujícího lékaře.