PORADCŮM
Sháníte nejnovější podklady pro studium, chcete se stál poradcem, zajímá Vás nejbližší termín konference či jiné akce. To vše a mnohem víc naleznete na stránkách určených LAKTAČNÍM PORADCŮM.
Desatero pro správnou komunikaci laktačních poradců s klienty:
- Jděte do práce s naprosto „čistou hlavou“, připravená být plně pro toho, kdo vám zavolá.
- Buďte plně a kladně soustředěna na klientku a její problém.
- Dejte klientce najevo plnou emoční podporu.
- Vyslechněte ji, neskákejte jí do řeči, mluvte jednoduše, pomalu.
- Nepoužívejte hned v úvodu hovoru své vlastní zážitky, pokud je chcete použít, nechte je až na konec nebo když si o ně klientka řekne.
- Hledejte východisko ze situace spolu s klientkou.
- Východisko klientce nabídněte, rozhodnutí je pak na ní.
- Na závěr hovoru ještě jednou stručně zopakujte, na čem jste se dohodli.
- Pokud jste klientce slíbila něco pro ni udělat, udělejte to, pokud je to možné, než přijmete další hovor.
- Pokud se v průběhu hovoru u vás objeví nějaká vlastní silná emoce, kterou hovor vyprovokoval, máte právo udělat v hovoru krátkou pauzu – klientku o tom informujete – než v něm dál pokračujete.
Laktační poradkyně neškolící se na konferencích Laktační ligy dva roky a déle budou vyřazeny ze seznamu uvedeném na našich stránkách.
Označení certifikovaný laktační poradce, mohou mít pouze zdravotníci a matky po absolvování kurzů pořádaných Laktační ligou.
Laktační poradkyně uvedené na stránkách LaLi nesmějí za telefonické a online poradenství vybírat žádné poplatky !!! V případě nedodržení této podmínky budou ze seznamu odstraněny.
Případné dotazy a další info na lenka.klimentova@ftn.cz